آغاز ثبت نام دوره ملی بینش مطهر ویژه طلاب کشور

سوار گفت: ثبت نام دوره ملی بینش مطهر ویژه طلاب تمامی حوزه های علمیه ایران آغاز شده و در استان آذربایجان شرقی نیز با محوریت اجرایی کانون تخصصی فرهنگی هنری (قلم) حضرت ابراهیم همزمان با سایر استان های کشور و ۱۹ حوزه علمیه استان برگزار می شود.

«مجید سوار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از ثبت نام دوره ملی بینش مطهر با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری ویژه طلاب حوزه های علمیه کشور خبر داد.

مسئول دبیرخانه بینش مطهراستان آذربایجان شرقی با بیان این که همه طلاب علاقمند می توانند در این دوره آموزشی حضور داشته باشند،افزود: آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی این طرح،هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

سوار با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و تاکید ایشان به مبانی شهید مطهری تصریح کرد: بینش مطهر به عنوان تنها موسسه تخصصی استان در حوزه مبانی فکری شهید مطهری فعالیت می‌کند.

وی افزود:این دوره آموزشی با اهداف ایجاد نظام فکری منسجم،گسترده تر شدن مطالعه آثار شهید مطهری برای سلایق مختلف،شکل گیری شبکه مربیان و اساتید آشنا به اندیشه ها،کادرسازی، تربیت مربی و مدرس برگزار خواهد شد.

سوار تصریح کرد: کلاس‌های بینش مطهر به صورت حضوری و غیرحضوری با همکاری معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه کشور مستقر در قم و بینش مطهر کشور و در استان آذزبایجان شرقی با همکاری کانون تخصصی فرهنگی هنری (قلم) حضرت ابراهیم برگزار می شود.و اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی دوره معتبر کشوری بینش مطهر را دریافت می کنند.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر استان در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام دوره ملی بینش مطهر ویژه طلاب از ۲۲ بهمن ماه شروع شده و زمان شروع کلاس ها نیز با توجه به شرایط بستگی به استان ها در نیمه شعبان و همچنین ۱۵ فروردین ماه۱۴۰۱ شروع خواهد شد.

سوار در انتها بیان کرد: اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند،از امتیازات اعطای گواهی معتبر به فارغ التحصیلان،برخورداری ممتازان و فارغ التحصیلان از امتیاز سکونت در منازل شهرک مهدیه،استفاده از ممتازان برتر در برنامه های علمی طرح پس از دریافت گواهی پایان دوره، عرضه کتب بینش مطهر با ۳۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

گفتنی است علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به معاونت تهذیب استان مراجعه فرمایند.

کد خبر 1155257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha