لزوم استفاده از ظرفیت نماز جمعه برای خنثی کردن نقشه های دشمن

آیت الله عبادی با بیان اینکه از ظرفیت نماز جمعه جهت خنثی کردن تبلیغات و نقشه های دشمن استفاده شود، گفت: نماز جمعه از مصادیق بارز تبیین در کمک به افراد و اندیشه و اخلاق عمومی محسوب می شود و دشمن در ابتدای انقلاب هم نماز جمعه را مورد هدف قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (23 اسفند) در دیدار با مسئول و اعضای ستاد نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: توجه به اصل نماز جمعه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: مصاف با دشمن تنها جنگ نظامی نیست بلکه جنگ نظام یک مقدمه برای تصرف آب و خاک است و بعد از سلطه هجوم فرهنگی صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه امروز جهاد اصلی «جهاد تبیین» است، گفت: نماز جمعه از مصادیق بارز تبیین در کمک به افراد و اندیشه و اخلاق عمومی محسوب می شود و دشمن در ابتدا هم نماز جمعه را مورد هدف قرار داد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز دنیا به انفجار اطلاعات تبدیل شده است، افزود: انواع شگردهای تبلیغاتی و فنی قابل مشاهده است و جهان تبدیل به یک کف دست شده است و نماز جمعه می تواند خنثی کننده هجوم های تبلیغاتی دشمن باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: از همه مردم نمی توان توقع داشت که انواع مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و ... را متوجه شوند و انتظار داریم که در نماز جمعه مردم از تحلیل مسائل برخوردار شوند و این موضوع علم و اخلاق و اطلاعات را بالا می برد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در عربستان سعودی همه چیز حراج شده است، ادامه داد: به جایی رسیده اند که هیچ کس جرات حرف زدن ندارد و هر کس به هر نحوی از مدار آنان خارج شود اعدام می شود.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: اگر از آمریکاپرستی و پول پرستی و بیگانه پرستی و شهوت پرستی خارج شویم و از محکمات دین حمایت کنیم قطعا تبدیل به موحد خواهیم شد و به تکامل خواهیم رسید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: ظرفیت نماز جمعه و مساجد و شیعیان در مکتب اهل بیت (ع) بسیار بالاتر از چیزی است که اکنون وجود دارد.

کد خبر 1157566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha