۶۰  میلیارد تومان برای ساماندهی ورودی و خروجی های شهر ایلام اختصاص یافت/ الگوی جهادی برای رفع عقب ماندگی ها

هژبری با بیان اینکه امید است با الگوی جهادی و تفکر سازمانی عقب ماندگی های گذشته در شهر ایلام جبران شود، از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای ساماندهی ورودی و خروجی ها و ۱۲ میلیارد تومان برای پایش تصویری ترافیکی شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، صبح امروز(۲۲ فروردین) در آیین معارفه شهردار جدید ایلام، اظهار کرد: الحمدالله شهردار ایلام انتخاب شد و این خبر خوبی برای مردم ایلام است که آنرا به فال نیک می گیرم و امید است این انتخاب موجب رشد و تعالی استان شود.


«سعید هژبری» با تاکید بر اینکه برای توسعه و آبادانی شهر ایلام فضای تعاملی با تلاش شبانه روزی باید ایجاد شود، افزود:  اعضای شورای شهر در یک فضای صمیمی برای توسعه شهر، همراهی کامل را با شهردار ایلام داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه شهر ایلام دارای مشکلات عدیده ای از جمله ترافیک، پسماند و شهری است، یادآور شد: ایلام تنها مرکز استانی در کشور است که میدان و بازار میوه و تره‌بار ندارد،  ساماندهی ورودی و خروجی شهر را نداریم و پارکینگ یکی از مسایلی است که در هسته مرکزی شهر از مطالبات به حق مردم است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، بیان کرد: عدم نظارت بر ساخت و سازهای شهری و پایش تصویری و کنترل ترافیکی هم از دیگر مسایلی است که می بایست مورد توجه مسولان شهر ایلام قرار گیرد.


وی بیان کرد: شهردار جدید جناب محمدی آوندی،  رزومه خوب و قابل قبولی دارد و انتظار می رود که از شهرداری محترم  بتواند برنامه های خود را عملیاتی کند.


هژبری بیان کرد:  داشتن مبلمان و سرانه استاندارد در همه الگوهای شهری یکی از انتظارات به حق مردم است،  ایلام ما باید شهری تمیز باشد که نیاز است تمام ضوابط شهری و فنی در این شهر رعایت شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ما حتما باید ضوابط و مقررات فنی در ساخت و سازها و در حاشیه شهرها و معابر را رعایت کنیم، سیما و منظر شهری یکی از مطالبات جدی  از شهرداری است.


وی با بیان اینکه  شهر ایلام تابلوی استان ایلام است، تصریح کرد: شهر ایلام، به‌ویژه در ایام اربعین حسینی که محل تردد زوار عتبات عالیات است که تابلوی و پیشانی شهر ایلام است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: رعایت سرانه ها به ویژه سرانه فضای سبز از مطالبات شهر ایلام است در پایش تصویری ترافیک شهر باید حتما از فناوری پیشرفته و هوشمند استفاده کنیم.


وی با بیان اینکه امید است با الگوی جهادی و تفکر سازمانی عقب ماندگی های گذشته جبران شود، تصریح کرد:  ازائه خدمات به مردم در کمال عزت باشد و در این راستا باید سه ضلع مردم، مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر به شهردار جدید کمک کنند.

 

هژبری با اشاره به اینکه مردم با رعایت قوانین شهروندمداری بهترین‌ کمک را به شورای شهر و شهرداری در راستای  بهبود وضعیت شهری ایلام داشته باشند، گفت: همراهی جدی اعضای شورای شهر نیز بسیار ارزشمند و مهم است که پای انتخاب خود بایستند و همراهی کامل را داشته باشند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه استاندار ایلام با کمال قدرت از این انتصاب دفاع کردند، ابراز کرد:  مجموعه اداری استان حمایت کامل را از شهردار خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهر ایلام در نظر گرفته شده است، ابراز کرد:  ۱۲ و نیم میلیارد تومان نیز برای پایش تصویری شهر ایلام نیز در نظر گرفته شده است.

 

هژبری با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی استان  ملزم به پرداخت بدهی خود که بالغ بر ۳۵۰میلیار تومان است، هستند، یادآور شد: امروز روز تودیع نیست، روز گردش نخبگان است، شهرداری باید ویترینی از شفافیت به ویژه در بستر مالی باشد.

 

هم افزایی و اتحاد مجموعه شهرداری برای تحقق برنامه های ترسم شده ۴ آینده شهر ایلام

شهردار جدید ایلام نیز در این مراسم، با بیان اینکه خدا را سپاسگزارم که این توفیق را به بنده داد که خدمتگزار مردم ایلام باشم، اظهار کرد: خدمت در ایلام که دروازه عتبات عالیات و محل تردد زوار اربعین حسینی است، افتخاری بسیار بزرگ است.

 

«بابک محمدی آوندی»  تصریح کرد:  ارائه خدمات بهتر به شهروندان، مستلزم این است که انسجام و تعامل به سزایی در بین مجموعه شهرداری و دستگاه های اجرایی و مدیران  وجود داشته باشد.


وی با بیان اینکه امید است که با هم افزایی و اتحاد مجموعه شهرداری  برنامه های که برای چهار سال آینده شهر ایلام ترسیم شده است تحقق یابد، افزود: این لطف و عنایت اعضای شورای اسلامی شهر ایلام را امید است با تمام توان و ظرفیت و تجربه ای که وجود دارد به صورت شبانه روزی کار کنیم و از کار کردن خسته نشویم‌.

 


محمدی آوندی  با اشاره به اینکه امید است که تعاملی با همه مجموعه ها وجود داشته باشد که خدمتگزاری خوبی برای مردم و و نظام باشیم، خاطرنشان کرد: انشاءالله به صورت شبانه روزی تلاش خواهیم کرد، کمتر خواهیم گفت و بیشتر کار خواهیم کرد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم، با تقدیر از  «خالق  منصوری» و مهندس« نصرت پور» سرپرستان اسبق شهرداری ایلام و همچنین «طالب صادقیان» شهردار سابق، «بابک محمدی آوندی» با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار جدید ایلام معرفی شد.

کد خبر 1164908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha