خدمت‌رسانی به مردم و احقاق حق، رسالت کارگزاران عدالت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی است

رشیدی در مراسم اعطای احکام اعضای جدید هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری کردستان بر روی خدمت‌رسانی به مردم و احقاق حق، به عنوان رسالت کارگزاران عدالت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علی رشیدی معاون قضایی رئیس کل و  مسؤل نظارت بر کارشناسان رسمی دادگستری استان کردستان در مراسم اعطای احکام اعضای جدید هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری، با تقدیر از اعضای هیات مدیره سابق این مجموعه اظهار کرد: همه افرادی که به عنوان کارگزار عدالت در فرآیند رسیدگی به پرونده‌های قضایی تحت عناوین مختلف از قبیل قاضی، وکیل و کارشناس حضور دارند باید تلاش مضاعفی در خدمت‌رسانی به مردم و احقاق حق داشته باشند.

 

رشیدی بر تعامل اعضای هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی استان با دادگستری کل کردستان تاکید کرد و افزود: اعضای هیات مدیره جدید باید با تدوین و ترسیم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای پیشبرد امور محوله اقدام کنند.

 

وی با تقدیر از راه‌اندازی سامانه 1515 در رابطه با ارجاع پرونده‌ها به کارشناسان رسمی دادگستری در مرکز کارشناسان قوه قضائیه استان تصریح کرد: این اقدام در راستای تقسیم عادلانه پرونده‌ها بین کارشناسان بسیار موثر است.



معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین بر ارجاع کلیه پرونده‌ها از طریق سامانه در سال جاری تاکید کرد.

 

در این جلسه، احکام پنج عضو هیات مدیره و بازرس مرکز کارشناسان رسمی قوه‌ قضائیه استان کردستان که در انتخابات برگزار شده حائز رای اکثریت شرکت کنندگان شدند، اعطاء شد و اعضاء منتخب نیز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

 

در ادامه جلسه انتخابات هیات مدیره جدید با رای مخفی انجام شد و  خانم سوما عبداللهی به عنوان رئیس مرکز و آقایان سیروان صیدی نوره به عنوان نایب رئیس، علی امجدیان به عنوان دبیر مرکز و فواد مصطفی‌نژاد به عنوان مسئول مالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کردستان به مدت یکسال انتخاب شدند.

 

انتهای پیام

کد خبر 1166846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha