۲۲۱۷حامی به یاری ایتام خراسان جنوبی شتافتند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در شب های پرفضلیت قدر ۲ هزار و ۲۷۱ حامی، حمایت معنوی خود را از سه هزار و ۳۴۳ فرزند یتیم و محسنین اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد عرب» امروز (۵ اردیبهشت) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: در شب های پرفضلیت قدر در سطح استان ۵۶ پایگاه حامی یابی طرح های اکرام ایتام و محسنین این نهاد در سطح استان ایجاد شد و ۲ هزار و ۲۷۱ حامی، حمایت معنوی خود را از سه هزار و ۳۴۳ فرزند یتیم و محسنین اعلام کردند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعداد پایگاه دیگر در تهران و مشهد مقدس ایجاد می شود، افزود: همه ساله این نهاد در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر پایگاه های حامی بای طرح های اکرام ایتام و محسنین را در کنار مساجد حسینیه‌ها و مکان های برگزاری این شب ها برپا می کند و حامیان بزرگوار با مشارکت در این طرح های معنوی، حمایت خود را از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت، اعلام می کنند.

 

وی به تشریح طرح اکرام ایتام پرداخت و افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه فرصت مناسبی است که فرد با افرادی به عنوان حامی به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان مشارکت کنند.


عرب تصریح کرد: حامیان و خیرین گرامی می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه های حامی یابی در سطح استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekrarn.emdal.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ايتام و محسنین اقدام کنند.


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۳۶۰ نفر فرزند یتیم و همچنین در قالب طرح محسنین ۶ هزار و ۴۸۱ فرزند محسنین تحت حمایت که سرپرست خانواده دارای مشکلات از قبیل کارافتادگی، کهولت سن، بیمار و... تحت حمایت این نهاد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1169245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha