آغاز فعالیت گروه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان لرستان

حجت الاسلام حقیان افزود: فعالیت ۳۸ گروه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان لرستان با اهدای مجوز فعالیت، آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین « رضا حقیان» امروز(6 اردیبهشت) در مراسم اهدای مجوز فعالیت به گروه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت:  براساس رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، آمران به معروف و ناهیان از منکر به سه دسته تقسیم می شوند.

 

وی افزود: این سه دسته بندی امر به معروف  و نهی از منکر عمومی، امر به معروف و نهی از منکر صنفی  و امر به معروف و نهی از منکر تخصصی  است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بیان کرد: امربه معروف ونهی از منکر صنفی شامل دستگاه های اداری، صنوف، کسبه و بازاریان، دانشگاه ها و مدارس است.

 

حجت الاسلام حقیان خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تخصصی هم شامل  عرصه های مختلف تعریف شده مثل بهداشت و درمان، محط زیست، عفاف و حجاب، تعلیم و تربیت، است که در این عرصه ها گروه هایی به صورت تخصصی تعریف می شود.

 

وی با اشاره به جلسه امروز افزود: این جلسه در راستای اهدای مجوز 38 گروه تخصصی در استان لرستان و توجیه این گروه ها به منظور آغاز فعالیت در راستای ترویج معروفات وبرخورد و مبارزه با منکرات بود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان  با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و باید در اجرای هر چه بهتر و کامل‌تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

کد خبر 1169698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha