احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با فضیلت ‌ترین اعمال در دین اسلام است

عبدالله زاده گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، با فضیلت ‌ترین اعمال در دین اسلام است و موجب تعالی و سلامت جامعه اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسن عبدالله زاده»، امروز (پنج شنبه 8 اردیبهشت) در دیدار با جمعی از بسیجیان سپاه «ثارالله (ع)»، ولایت مداری و بصیرت را شاخصه های اصلی بسیج دانست و گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، کاهش آسیب های اجتماعی را در پی دارد و ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای افزایش معنویت در جامعه است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس افزود: بسیج در حوزه های مختلف مورد نیاز کشور، آماده نقش آفرینی و یاری رسانی به مردم و مسئولان است و حضور بسیجیان در مناطق محروم و خدمت رسانی گروه های جهادی بسیج به اقشار نیازمند جامعه، نقش آفرینی فعال در مقابله با کرونا و واکسیناسیون کرونا، شرکت در رزمایش های کمک مومنانه و ... از نمونه این اقدامات است.

وی اضافه کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، با فضیلت ‌ترین اعمال در دین اسلام است و موجب تعالی و سلامت جامعه اسلامی خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت معنویت افزایی، انس با قرآن و معارف اهل بیت (ع) است که جوانان باید قدر این فرصت عظیم معنوی را به بهترین شکل بدانند.

کد خبر 1170464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha