۳۳ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند آستارا اهدا شد

بهمنی گفت: ۳۳ تبلت به همت موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) شعبه آستارا به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

«فاطمه بهمنی» در حاشیه اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: فراهم‌سازی امکانات مناسب برای دانش‌آموزانی که به دلیل شرایط اقتصادی از تحصیل باز می‌مانند از اهداف مهم موسسه دارالاکرام است.

 

مدیر موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) شعبه بندر آستارا با بیان‌اینکه موسسه در راستای ارتقای سطح علم، دانش و فرهنگ کودکان و نوجوانان ایران اسلامی با حمایت و همراهی مردم فعالیت می‌کند، افزود: اعطای بورسیه تحصیلی و تامین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان از دوره ابتدایی تا آموزش عالی بر اساس ارزشیابی تحصیلی، برنامه‌ریز فرهنگی و برگزاری کلاس‌های ورزشی، هنری، مشاوره و روانشناسی، برنامه‌ریزی آموزشی و نظارت درسی در جهت ارتقاء سطح کیفیت تحصیل، بررسی و رفع نیازهای بهداشتی و درمانی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان و نخبه‌پروری از طریق شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان بورسیه از خدماتی است که موسسه دارالاکرام ارائه می‌دهد.

 

وی از اهدای ۳۳ تبلت و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: ارزش تبلت‌های اهدایی به دانش‌آموزان نیازمند ۹۹۰ میلیون ریال است.

 

بهمنی با اشاره به اینکه ۱۶۸ دانش‌آموز و دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی تحت‌پوشش موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) شعبه بندر آستارا هستند، گفت: تعداد دیگری از دانش‌آموزان نیز در حال شناسایی هستند که تحت‌پوشش قرار گیرند.

 

مدیر موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) شعبه بندر آستارا تصریح‌کرد: ۳۰ حامی از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت‌پوشش در آستارا حمایت می‌کنند و از خیرین انتظار داریم به منظور حمایت‌های بیشتر از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، موسسه را یاری کنند.

 

بهمنی با بیان‌اینکه موسسه فرهنگی آموزشی، خیریه و عام‌المنفه دارالاکرام حضرت ابوالفضل‌ العباس(ع) برای حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان واجد شرایط و فاقد سرپرست موثر با رعایت« اصل احترام به کرامت ذاتی انسان‌ها» با شماره ثبت ۱۳۵۴۲ در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده است، خاطرنشان‌کرد: شعبه نمایندگی موسسه در استان گیلان و مستقر در آستارا از بهمن سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است.

کد خبر 1176861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha