آبرو و پیشانی هر منطقه ای شهدا هستند

حجت الاسلام حافظی با اشاره بهاهمیت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: آبرو و پیشانی هر منطقه ای شهدا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین « صمد حافظی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون پاک شهیدان است.

 

وی  افزود:همه سر سفره شهدا و‌ مدیون شهدا هستیم پس وظیفه است هر کس هر آنچه که در توان دارد برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار به کار گیرد.

 

امام جمعه چگنی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر بیان کرد: تمام مردم در هر جایگاهی باید در قیامت در برابر شهدا جوابگو باشند پس مسئولیت خودتان را به نحو احسنت انجام دهید.

 

وی با اشاره به رشادت های ملت ایران در دوران دفاع مقدس و ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده های آنان، خاطرنشان کرد: تقدیم خون شهدا، بهای سنگینی است که برای آرامش و امنیت امروز کشور داده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی برای کشور است، تصریح کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حافظی به برگزاری کنگره شهدا در دیگر شهرستان ها اشاره کرد و یادآور شد:اولین کنگره شهدا در چگنی برگزار می شود پس ما باید با همت و تلاش سعی در بهتر برگزاری کردن این کنگره داشته باشیم.

کد خبر 1178537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha