۲۵ خرداد، آخرین مهلت نام نویسی در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم

دریکوندی، از برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در استان خبر داد

«تقی دریکوندی»، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهارداشت: ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف از21 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 25خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: این مسابقات به صورت منطقه‌ای (شهرستانی)، استانی، کشوری و سپس بین‌المللی برگزار می‌شود.
 


رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف لرستان بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل تا مرحله بین‌المللی برگزار می‌شود.



وی عنوان کرد: رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم برای آقایان و خانم‌ها تا مرحله کشوری و حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، حفظ ۵ جزء قرآن کریم برای هردو گروه تا مرحله استانی خواهد بود.



دریکوندی بیان داشت: رشته اذان نیز مانند دوره‌های قبلی ویژه آقایان بوده که در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.



وی در ادامه افزود : رشته‌های مدیحه سرایی، همخوانی قرآن کریم و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و رشته‌های تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی، مقدماتی کشوری و نهایی کشوری برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان در پایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان و فعالان قرآنی بالای ۱۸ سال لرستانی با ورود به سایت www.quraniran.ir می‌توانند در رشته‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

کد خبر 1180664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha