ثبت نام بیش از هزار نفر در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مرکزی

حجت الاسلام واحدی با اشاره به اینکه ۲۵ خرداد آخرین مهلت ثبت نام است، گفت: بیش از هزار نفر در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مرکزی ثبت نام کردند.

حجت الاسلام  «عبدالله واحدی» ضمن تقدیر از حضور و مشارکت گسترده در مسابقات قرآن کریم اوقاف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:این دوره از مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای 18 سال است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه این دوره از مسابقات  در 12 رشته آوایی و معارفی برگزار خواهد شد، افزود: این رشته ها شامل حفظ 5 ، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم ، قرائت تحقیق ، ترتیل ، اذان و دعاخوانی ، مدیحه سرایی و هم خوانی ، تفسیر عمومی قرآن کریم ، ترجمه نهج البلاغه و صحیفه سجادیه می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تا کنون بیش از 1000 نفر بر اساس رشته ، در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کردند، گفت: امیدواریم تا 25 خرداد که آخرین روز ثبت نام است شاهد ثبت نام همه نخبگان قرآنی و قرآن آموزان سطح استان باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و مطالعه شیوه نامه مسابقات به سایت : www.quraniran.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 1184956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha