نگاه مردم جهان به انقلاب است

حجت الاسلام عیدی، گفت: نگاه جهان به انقلاب اسلامی است، در نگاه جهان انقلاب اسلامی یک انقلاب موفق پیروز است که به دنبال آن حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «اکبر عیدی»، امروز(29 خرداد)، در جلسه جهاد تبیین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهارداشت: امام علی(ع) می فرماید: من در گذشته نه چنان دور یک برادر دینی داشتم آنچه که این برادر را در چشم من بزرگ کرده بود؛ کوچک بودن دنیا در چشم او بود.

 

وی خطاب به ایثارگران و جانبازان بیان کرد: شما باید قدر خود را بدانید، شما برادران امام علی(ع) هستید و پیامبر(ص) برای شما ارزش قائل است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عیدی با اشاره به اینکه نگاه مردم جهان به انقلاب ما است، نگاه احترام آمیز بوده، نگاهی است که به دنبال این انقلاب حرکت می کنند، گفت: در نگاه جهان انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب موفق پیروز است.

 

وی در ادامه خطاب به کارکنان و کسانی که در خدمت جانبازان و ایثارگران هستند، تصریح کرد: خداوند به شما توفیق داده است که به عنوان کارکنان بنیاد شهید در خدمت بندگان و محبان خدا باشد، از این فرصت باید به خوبی استفاده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عیدی بیان کرد: برخورد با جامعه هدف باید در کمال احترام باشد و در عرصه خدمت رسانی به آنها از کم کاری دوری شود و در سایه خدمت خالصانه و صادقانه برای رفع مشکلات خانواده جانبازان و ایثارگران و آزادگان  اقدام شود.  

کد خبر 1187326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha