ضرورت تجهیز شبکه تبلیغ به سلاح پژوهش/ فرصت میدان‌داری به دشمن ندهید

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه شبکه تبلیغ به سلاح پژوهش مجهز شود گفت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی ترفندهای مختلف بکار می‌برند لذا فرصت میدان‌داری به دشمن ندهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله « رسول فلاحتی» امروز( چهارشنبه، ۱ تیر) در نشست صمیمی با طلایه داران نهضت تبلیغ گیلان در مصلای امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب با تشکیل شبکه‌های متعدد فارسی زبان بر علیه نظام و اسلام در حال فعالیت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن از کوچک‌ترین روزنه علیه نظام استفاده می‌کند، گفت: امروز جامعه روحانیت و شبکه تبلیغ تکلیف سنگینی در برابر این توطئه‌ها عهده‌دار است.

 

آیت الله فلاحتی اذعان کرد: مسئله فرهنگ امروز به یک دغدغه مهم و حساس تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از علم روز و پژوهش در راستای تبلیغ و ترویج بهره گیرید افزود: با وجود این توطئه‌ها، شبکه تبلیغ باید به سلاح پژوهش مجهز شود و در بروزرسانی علم و دانش همگان تلاش کنید.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: الگوبرداری از سیره بزرگان دین و علمای بزرگ مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه نگاه شبکه تبلیغ باید بسیار گسترده و جامع محور باشد، اضافه کرد: پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی و دغدغه مندی در بخش‌های مختلف از دیگر موضوعاتی است که تبلیغات اسلامی بایستی بدان توجه داشته باشد.‌

 

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: حفظ نظام اسلامی از اهم واجبات است، تبلیغات اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی و مذهبی در حفظ انقلاب اسلامی تلاش کند.‌

 

وی ادامه داد: معارف دینی در زندگی بشر تاثیر به سزایی دارد، پرداختن و تبیین معارف دینی در لایه‌های مختلف جامعه می‌بایست اولویت شبکه تبلیغ قرار گیرد.‌

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حرکت زیرکانه دشمن در سوژه یابی‌ها و سو استفاده از برخی سهل انگاری‌ها در جامعه، خاطرنشان ساخت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی ترفندهای مختلف بکار می‌برند و لذا باید فرصت میدان داری به دشمن ندهیم.

کد خبر 1188409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha