روحانیان نقش مهمی در جهت دهی افکار عمومی جامعه دارند

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه امروز در برابر جنگ رسانه ای و فرهنگی دشمنان قرار داریم گفت: روحانیون امروز در مقابله با بمباران تبلیغی دشمنان نقش تاثیرگذاری دارند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام « سعید مهدوی» امروز ( چهارشنبه،۱ تیر ) در نشست طلایه‌داران نهضت تبلیغ گیلان با آیت الله «فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان اظهارکرد: امروز جامعه بیش از پیش به تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی نیاز دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از دیرباز تاکنون روحانیون نقش ارزنده‌ای در آرامش و ترویج سبک زندگی اسلامی داشتند گفت: جامعه روحانیت نقش محوری در دوام و قوام انقلاب اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام مهدوی به جنگ نرم رسانه‌ای و فرهنگی دشمن پرداخت و اذعان کرد: امروز در بمباران تبلیغاتی دشمن شبکه تبلیغ نقش مؤثری در جهت دهی به افکار عمومی دارد.

 

وی با اشاره به برخی محدودیت‌های اعتباری و امکانی در شبکه تبلیغ تصریح کرد: روحانیون و شبکه تبلیغ گیلان با دست‌های خالی عملکردهای مطلوبی در بخش‌های مختلف داشته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان ساخت: امروز با تبلیغ درست سبک زندگی اسلامی می‌توان از ترویج فرهنگ بی بند و بار غرب در جامعه جلوگیری کرد.‌

کد خبر 1188423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha