زمینه ازدواج آسان جوانان باید فراهم شود

امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه باید زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود، گفت: اگر این مهم فراهم شود جوانان نسبت به این امر پسندیده ترغیب خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (دهم تیرماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با تبریک سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، گفت: اگر در امر ازدواج سهل‌گیری باشد خیلی از جوانان نسبت به این کار خیر اقدام می‌کنند.

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: عقب افتادن ازدواج جوانان به دلیل هزینه های سنگین و آداب و رسوم غلط است که خودمان به جامعه و فرزندانمان تحمیل کرده ایم و باید زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود.

 

 

وی با بیان اینکه زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از عشق و محبت بود، اظهارکرد: زندگی آن بزرگواران الگوی یک خانواده کامل است که همه باید سرلوحه خود قرار دهند.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: آمریکا برای کشور های مستعمره خود فقر، بیچارگی، جنگ و کودتا به ارمغان آورده و تحقیر و ذلت را نصیب مردمان آن کشورها کرده است.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری اظهارکرد: آمریکایی ها ۶ جنگ را در خاورمیانه راه انداختند که بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در آن‌ها کشته شدند و این در حالی است که ادعای حقوق بشر دارند.

 

 

امام جمعه بجنورد بیان کرد: ملت ایران در مقابل آمریکایی‌ها ایستاده و آمریکا روز به روز ضعیف‌تر می شود.

 

 

 

کد خبر 1191587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha