اثر «ارثیه زهرا(س)» گروه سرود مصباح بیرجند تولید و منتشر شد

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند گفت: آهنگ «ارثیه زهرا(س)» به همت گروه سرود مصباح کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند به مناسبت هفته عفاف و حجاب تولید شده و در فضای مجازی پخش و منتشر شد.

«مهدی حقیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: متاسفانه امروز دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اقدام به اجرای جنگ نرم برای از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه کرده اند.

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در ادامه بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با استفاد از ابزار هنر نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ایفا کنند و نگذارند نقشه های شوم دشمنان به اجرا برسند.

 

وی با اشاره به تولید آهنگ «ارثیه زهرا(س)» گفت: این اثر به همت گروه سرود مصباح کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند به مناسبت هفته عفاف و حجاب تولید شده و در فضای مجازی پخش و انتشار یافته است.

 

حقیری ادامه داد: حدود یک ماه طول کشیده است تا این اثر تولید و تهیه شود و به دنبال این هستیم تا نماهنگ این اثر را تهیه و تولید کنیم تا در فضای مجازی پخش شود.

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند افزود: «علیرضا کوچی» شعر، «سجاد رضایی» تهیه و تنظیم موسیقی و میکس این اثر را بر عهده داشته اند و این اثر با همکاری مرکز آفرینش های هنری بسیج استان خراسان جنوبی تهیه و تولید شده است.

 

وی در پایان عنوان کرد: نوجوانان و جوانان تمایل بسیاری به هنر دارند و می توان با استفاده از این ابزار مهم سبب ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و فرهنگ و معارف اسلامی به خصوص عفاف و حجاب در جامعه شویم.

 

 

کد خبر 1194715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha