پرداختن به اهمیت و آثار عفاف و حجاب در بین کودکان و نوجوانان به ماندگاری این فرهنگ کمک می کند

بیکی گفت: پرداختن به اهمیت عفاف و حجاب در بین کودکان و نوجوانان و سخن گفتن از فوائد و آثار آن می تواند ما را در یک برنامه ریزی بلندمدت برای ترویج این فرهنگ اصیل اسلامی کمک کند.

«مهدی بیکی» به مناسبت روز عفاف و حجاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: عفاف و حجاب یکی از مقولات مهم فرهنگی است که وجه تمایز بین ملل غیر اسلامی است و آثار و برکات این مسئله بر جامعه و خانواده بسیار محسوس و بی شمار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: هر چه نظام خانواده و بالتبع جامعه به سمت عفاف و حجاب حرکت کند، یقینا ما از بسیاری از آسیب های اجتماعی در امان می مانیم.

 

وی ادامه داد: آنچه که امروز دستگاه های فرهنگی و دلسوزان فرهنگ دینی در خصوص این مقوله باید توجه کنند این است که در وهله نخست باید گسترش عفاف و حجاب از مسیر فرهنگی به آن پرداخته شود و برخی از نگاه های انتظامی و حقوقی باید به کمک این مسئله بیایند.

 

بیکی با بیان اینکه در یک دوره بلند مدت، شیوه اصولی و صحیح چهره به چهره می تواند بهترین نقش را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشد، گفت: نگاه خانواده ها یکی از مهمترین ارکان ترویج این فرهنگ در جامعه است.

 

وی اظهارداشت: پرداختن به اهمیت عفاف و حجاب در بین کودکان و نوجوانان و سخن گفتن از فوائد و آثار آن می تواند ما را در یک برنامه ریزی بلندمدت برای ترویج این فرهنگ اصیل اسلامی کمک کند.

 

 

کد خبر 1195155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha