همراهی بسیج جامعه کشاورزی با کارآفرینان برای تحقق شعار سال

فرزین گفت: در راستای حمایت از کارآفرینان برای رفع موانع تولید و تحقق شعار سال رهبری به همت بسیج جامعه کشاورزی ساری از مزرعه پرورش قرقاول و طاووس روستای بالادزا ساری بازدید بعمل آمد.

«ندا فرزین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه گروه جهادی تخصصی دامپزشکی کانون بسیج جامعه کشاورزی ساری با عنوان گروه جهادی شهید مدافع حرم«محمود رادمهر» در روستاهای محروم این شهرستان اقدام به خدمت رسانی می کند،  اظهار کرد با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان؛ اشتغال زا:در راستای فرهنگ اقتصاد مقاومتی، بازدیدی با حضور «سید محمد جعفری» معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، «رحمتی»مسئول سازمان بسیج کشاورزی سپاه کربلا و «براری» فرمانده پایگاه بسیج شهدای سنگرسازان بی سنگر جهاد کشاورزی مازندران از مزرعه پرورش پرندگان زینتی(قرقاول و طاووس) بابایی بانوی کارآفرین روستای بالادزا بازدید بعمل آمد.

مسئول بسیج جامعه کشاورزی شهرستان ساری به تداوم خدمت رسانی گروه جهادی شهید«محمود رادمهر» با هدف رفع مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری اشاره و بیان کرد:‌ این بانوی کارآفرین با همراهی خانواده خود از سال ۱۳۸۱به پرورش طاووس و قرقاوول مشغول می باشند.

 

فرزین یادآورشد: این بانوی کارآفرین با همراهی همسر و سایر اعضای خانواده با راه اندازی شرکت تعاونی قرقاول سرای مازند شمال برای ۷نفر به طور مستقیم و برای تعدادی از جوانان نیازمند نیز به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

وی با بیان اینکه سرکار خانم بابایی کارآفرین نمونه کشوری و استانی را در کارنامه فعالیتی خود دارند، گفت: فعالیت در حوزه قرقاول و طاووس در مدت کوتاهی پرورش دهندگان را به سود می رساند.

فرزین با بیان اینکه این بانوی کارآفرین اهل روستای بالادزا در راستای پرورش و تولید انواع نژادهای متفاوت طاووس و قرقاول و صادرات این پرندگان به کشورهای عراق، قطر، کویت و...موفقیت هایی کسب کرده است، اذعان کرد: البته سختی های پرورش این گونه از پرندگان موجب کاهش پرورش دهنگان قرقاول و طاووس در کشور شده است.

کد خبر 1196682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha