در دولت مردمی به دنبال پشتیبانی و حمایت از زنان آسیب دیده و سرپرست خانوار هستیم

خزعلی با اشاره به اینکه لایحه و قوانین بسیاری در حمایت از زنان آسیب دیده، وجود دارد گفت: تلاش می‌شود از این قشر حمایت و پشتیبانی لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «انسیه خزعلی» امروز جمعه (31 تیر) همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی  در حاشیه بازدید از مرکز جامع مداخلات و حمایت های اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی، با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی، کارآفرینی و بازپروری برای حمایت از زنان آسیب دیده استان مرکزی در نظر گرفته شده است، گفت: این اعتبارات در حوزه زنان آسیب دیده، بازپروری، تامین مسئله اشتغال، زنان سرپرست خانوار و به ویژه کارآفرینی، کشاورزی و صنایع تبدیلی است.

 

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده  افزود: لایحه و قوانین بسیاری در حمایت از این قشر وجود دارد و تلاش می‌شود با وجود خلاهایی که در قانون وجود دارد از قشر زنان حمایت و پشتیبانی لازم انجام شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در این راستا همکاری و همدلی همه نهاد ها و دستگاه ها ضروری است، بیان کرد: کمک جمعیت ها، گروه‌های جهادی و مردمی برای رفع آسیب‌ها و دستگیری از این قشر امری لازم و ضروری است.

کد خبر 1198425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha