بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) یکی از الزامات و ضروریات استان مرکزی است

افقهی با اشاره به اینکه بیمارستان ولی عصر از الزمات استان مرکزی است، گفت: امیدواریم در سفر امروز رییس جمهور به استان، موانع پیش روی این پروژه ی ملی برطرف شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بابک افقهی» امروز جمعه (31 تیر) در جریان سفر هیات دولت به استان مرکزی در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک، رفع موانع پروژه ی بیمارستان حضرت ولی عصر اراک در راستای سفر ریاست جمهوری در دستور کار است.

 

سرپرست معاونت مجلس حقوق و امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: متاسفانه ساخت و تکمیل این پروژه که از پروژه های ملی است، به تاخیر افتاده و فرایند افتتاح آن دچار فرسایش شده است.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) یکی از الزامات و ضروریات شهر اراک، شهروندان استان مرکزی و استان های همجوار است، ادامه داد: روند ساخت و تکمیل این بیمارستان طی سنوات مختلف دچار فرسودگی و پایان اجرای پروژه شده است.

 

افقهی ادامه داد: امیدواریم که با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی و تمهیداتی که برای اتمام پروژه پیش‌بینی شده است ابنیه این پروژه نهایتاً تا آخر سالجاری به اتمام و در اوایل سال آینده شاهد بهره برداری از آن باشیم.

 

گفتنی است که پروژه بیمارستان ۴۸۶ تختخوابی ولی عصر (عج) اراک بزرگترین پروژه بیمارستانی استان مرکزی به شمار می رود که در صورت تکمیل و بهره برداری، بخش عمده کمبود تخت درمانی مرکز استان را رفع می کند.

کد خبر 1198454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha