تاکید بر رسیدگی به مشكلات مردم و فعالان اقتصادی استان مركزی

مرتضوی ضمن تقدیر از عملكرد میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در رسیدگی به مشكلات مردم و فعالان اقتصادی استان مركزی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «صولت مرتضوی» معاون اجرایی رئیس جمهور امروز جمعه (31 تیر) با حضور در محل استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان مرکزی، ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در راستای خدمت رسانی به مردم، از نزدیک در جریان خدمت رسانی و رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم قرار گرفت .

 

معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و ارایه رهنمودهای لازم بر رسیدگی به درخواست ها بر رفع مشکلات آنان، همراه با حسن خلق تاکید کرد.

 

در جریان این بازدید علی نظامی، نماینده تام الاختیار وزیر و رئیس مرکز بازرسی این وزارتخانه گزارشی اجمالی از فرآیند پذیرش و رسیدگی به درخواست های مردمی ارائه نمود و اعلام کرد پس از استقرار دولت مردمی، وزارت اقتصاد و دستگاههای تابعه آن به بیش از ۳۰۰ هزار مورد درخواست و شکایات مردمی اعم از ملاقات های چهره به چهره و یا غیر حضوری رسیدگی کرده است که اولویت میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد با رویکرد حل مسئله در حین سفر می باشد.

 

لازم به ذکر است در سفر رئیس جمهور و هیات همراه ایشان به استان مرکزی، میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد به مدت دو روز در ۲۸ میز و ۷ حوزه شامل؛ مالیاتی، بانکی، بیمه، گمرک، اموال تملیکی، بازارسرمایه و موضوع تبصره ۱۸ رسیدگی به درخواستها و شکایات مردمی بصورت چهره به چهره را در دستور کار خود قرار داده است که نحوه استقرار و تکریم و پاسخگویی به مردم در این میزها از سوی سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور و حجت الاسلام والمسلمین صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 1198468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha