کسب ۲۶ مدال توسط ورزشکاران نابینا و کم بینای یزدی در مسابقات شنای قهرمانی کشور

دشتی از کسب ۲۶ مدال توسط بانوان ورزشکار نابینا و کم بینای یزدی در مسابقات کشوری شنا خبر داد.

حسین دشتی، رئیس هیات های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به حضور پررنگ ورزشکاران نابینا و کم بینای استان یزد در مسابقات کشوری گفت: خوشبختانه بار دیگر شاهد درخشش ورزشکاران یزدی در مسابقات کشوری بودیم.

 

وی افزود: در این دوره از مسابقات شنای کشوری که به میزبانی تهران برگزار شد تعداد هشت ورزشکار نابینا و کم بینای یزدی شرکت کردند که تعداد 26 مدال را به خود اختصاص دادند.

 

دشتی گفت: در این دوره تعداد 4 شرکت کننده در بخش جوانان و 4 شرکت کننده نیز در بزرگسالان داشتیم که خوشبختانه تمامی آنها توانستند مدال های رنگارنگ را به خود اختصاص دهند.

 

وی افزود: در این دوره  فاطمه سادات بیدکی توانست  2 مدال برنز و یک مدال نقره کسب کند و  فائزه سادات بیدکی نیز  2 مدال طلا  و یک نقره  و همچنین با جابجا کردن رکورد توانست در این دوره از مسابقات بدرخشد.

 

دشتی ادامه داد: همچنین در این دوره از مسابقات نیز  فاطمه بابایی توانست یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز را به خود اختصاص دهد و حنانه افکاری نیز یک نقره و یک برنز و همچنین  هانیه سبزه کار دو مدال نقره و یک برنز را کسب کردند.

 

وی ادامه داد: زینب قنبریان نیز توانست یک مدال نقره و یک برنز، مهدیه رحیمپور نیز یک مدال برنز و فاطمه آقاسی نیز یک مدال نقره را به خود اختصاص دادند.

 

دشتی گفت: تیم بزرگسالان مقام سوم و تیم جوانان نیز مقام اول را کسب کردند که با جمع مدال های تیمی و انفرادی ۲۶ مدال کسب کردیم.

 

وی گفت: مربی تیم معصومه ذوالفقاری و فرزانه قطبی زاده نیز اسپانسر بخشی از هزینه های اعزام تیم بانوان نابینا و کم بینای استان به مسابقات کشوری بودند.

 

کد خبر 1201700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha