راه اندازی موکب فرهنگی رسانه ای «موکب الشهیدین» در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی

موکب «شهیدین ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی» با رویکرد برنامه های فرهنگی و رسانه ای به همت سازمان فضای مجازی سراج در عمود ۱۱۵۲ مسیر راهپیمایی جهانی اربعین حسینی برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «اسماعیل کفاشی» مسئول سازمان فضای مجازی سراج در خراسان شمالی از برپایی موکب «شهیدین ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی» با رویکرد برنامه های فرهنگی و رسانه ای خبر داد و گفت: این موکب در عمود 1152 مسیر راهپیمایی جهانی اربعین حسینی برپا می شود.

 

وی اجرای واقعیت مجازی شهادت حضرت عباس علیه السلام در مسیر راهپیمایی برای زائران و به دو زبان عربی و فارسی، پخش زیارت امام حسین علیه السلام به صورت مجازی و اجرای واقعیت مجازی سه بعدی زیارت حرم امام رضا علیه السلام برای زایران خارجی را از جمله برنامه های فرهنگی این موکب اعلام کرد.

 

کفاشی، برگزاری محفل شبی با قرآن کریم با حضور 15 قاری بین المللی از ایران و عراق، محفل ذکر با حضور پنج سخنران بین المللی و محفل اشک را به دیگر برنامه های اجرایی این موکب افزود.

 

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در خراسان شمالی، پرده خوانی داستان های قرآنی و داستان عاشورا برای کودکان و نوجوانان به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، عکاسی با گنبد و گلدسته حرم امام حسین علیه السلام و چاپ رایگان عکسهای زائران و برگزاری مسابقات قرآنی را از دیگر برنامه ها معرفی کرد.

 

وی پخش زنده راهپیمایی مسیر اربعین از پلتفرم تلوبیون و اترک پلاس و شبکه های حبیب و سپهر را به دیگر فعالیت های رسانه ای موکب الشهیدین افزود.

 

گفتنی است؛ این برنامه ها با مشارکت اداره اوقاف بجنورد و هیئت «یا فاطمه الزهرا» دانشگاه پیام ‌نور و همکاری فعالان حشدالشعبی عراق در عمود ۱۱۵۲ از شانزدهم شهریورماه به مدت ۱۰ روز اجرایی می شود.

 

 

کد خبر 1205954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha