ضرورت اجرای خط انتقال فرآورده های نفتی به خراسان جنوبی

قناعت گفت: اجرای خط انتقال فرآورده های نفتی برای خراسان جنوبی به لحاظ پدافندی از مباحث حیاتی است که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور هم بود و باید پیگیری شود.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» ظهر امروز (۲۶ مرداد) در جلسه پدافند غیرعامل استان که با حضور سردار رحیمی جانشین پدافند غیرعامل کشور برگزار شد با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در عصر کنونی اظهار کرد: نگاه بیگانگان به ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی و اینکه در گذرگاه انرژی قرار دارد ویژه و‌ خاص است.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره تهدیدها و هجمه های گوناگون دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران، گفت: جنگ نرم و حمله های سایبری دشمن آنچنان برای مدیران ما ملموس نیست در حالی که باید درک درستی از این هجوم داشته باشیم و‌ در طرح و‌ پروژه ها پیوست پدافندی داشته باشیم.

 

وی با تأکید بر آمادگی برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان، عنوان کرد: پدافند غیرعامل از مباحث کلیدی و مهم دستگاه های اجرایی است.

 

قناعت با اشاره به کمبود پزشک عمومی و متخصص در سطح استان متذکر شد: کم آبی خراسان جنوبی، مشکوک تابعین و مواد مخدر از موضوع های جدی استان است.

 

وی ادامه داد: خراسان جنوبی در بحث زیرساخت های جاده ای رنج می برد و آمار تصادفات به دلیل نبود دوبانده بودن جاده ها در استان زیاد است.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پهناور بودن استان و پراکندگی جمعیت، تصریح کرد: بعد مسافت از موضوع های جدی خراسان جنوبی است که امدادرسانی را با مشکل مواجه می کند.

 

قناعت بر تکمیل تجهیزات فرودگاه های استان تأکید کرد و افزود: مبارزه با آفت زنگ زرشک باید همگانی و واحد شود و اعتبار مورد نیاز برای آن تأمین شود.

 

وی به خط انتقال فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی اشاره و بیان کرد: اجرای این خط برای استان به لحاظ پدافندی از مباحث حیاتی و‌ حساس است که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور هم بود و باید پیگیری شود.

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان ضرورت به روز رسانی تجهیزات آتش نشانی، پزشکی و ایزوله بازارچه های مرزی و آزمایشگاه دامپزشکی استان را مورد تأکید قرار داد.

 

 

کد خبر 1206532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha