آثار امر به معروف و نهی از منکر باید درجامعه دیده شود

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: آثار فریضه مهم و ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه دیده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از  قم، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، با بیان اینکه همه اقدامات و فعالیت‌های این ستاد باید با هدف جلب رضایت الهی باشد نه چیز دیگر افزود: اگر رضایت خداوند در نظر گرفته شود، آن وقت آثار آن را در جامعه به خوبی شاهد خواهیم بود.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به نقش رسانه‌ها بویژه رسانه ملی در تبیین اهمیت و جایگاه این فریضه در جامعه اشاره و تصریح کرد: بهتر است در رسانه ملی بیشتر به امر به معروف و نهی از منکر پرداخته و برنامه‌های مخصوص این موضوع تولید شود.

 

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار تصریح کرد: در راه تحقق سیاست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از توان و ظرفیت دولت ارزشی و انقلابی استفاده و اتاق‌های اندیشه ورزی و هسته‌های فکری هوشمند برای پاسخگویی به شبهات و تبلیغات غلط دشمنان در جامعه ایجاد شود.

 

وی تصریح کرد: ایجاد فضای مناسب برای رشد فضائل اخلاقی در جامعه، نیازمند همت، تلاش و همفکری مراکز آموزش عالی، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنین با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسیه حوزه علمیه قم دیدار کرد.

 

سید صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز در ابتدای این دیدار‌ها با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت‌های ستاد در موضوعات مختلف ازجمله عفاف و حجاب گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اولویت این ستاد است.

کد خبر 1208512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha