احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه به درازا نکشد

غیرتی با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه اظهارامیدواری کرد: این پروژه به درازا نینجامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدرضا غیرتی» عصر امروز (2 شهریور) در مراسم کلنگ زنی بیمارستان 64 تختخوابی زیرکوه گفت: زیرکوه با جمعیت بالغ بر ۴۴ هزار نفر و ۱۵۰ کیلومتر مرز مشترک که بر پایه دامداری و کشاورزی نهاده شده است، در خشکسالی‌های پیاپی زندگی مردم تحت تاثیر قرار گرفته و کمترین امکانات رفاهی را دارد که البته نباید خدمات دولت را نادیده گرفت.

 

فرماندار زیرکوه ادامه اد: اکنون سفر پنجم استاندار خراسان جنوبی به زیرکوه است که کارهای خوبی انجام شده است و قدمشان خیر بوده و نگاه دولت سیزدهم رفع محرومیت است و زیرکوه هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

وی با بیان اینکه زیرکوه در طول دوران انقلاب در تمامی صحنه ها خوش درخشیده است، افزود: مردم این شهرستان مرزی در بحران‌ها و صحنه هایی که در حمایت از نظام باید حضور می داشتند حضور پرشور داشته اند.

 

غیرتی درخصوص بیمارستان 64 تختخوابی زیرکوه گفت: امروز کلنگ بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه به زمین زده می شود و نباید بگذاریم این پروژه به درازا کشیده شود.

 

وی بیان کرد: در طول سال گدشته استخر دانش آموزی که 10 سال در دست اقدام بود را به مرحله بهره برداری رساندیم.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه مردم ذخیره بزرگ نظام و انقلاب هستند، ادامه داد: نباید کاری کنیم که خدای ناکرده شاهد مهاجرت مردم باشیم.

 

غیرتی به مشکلات شهرستان زیرکوه اشاره کرد و گفت: در تسهیلات فرزند آوری به دلیل نبود اتاق عمل و ... در زمینه اعزام به بیرجند با معضل بزرگی مواجه هستیم.

 

 

کد خبر 1208927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha