بالاترین ترورها از سوی مدعیان حقوق بشر انجام می شود

امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: همواره بالاترین ترورها توسط مدعیان حقوق بشر انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری» امروز (چهارم شهریور) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهیدان رجایی و باهنر، گفت: همواره بالاترین ترورها توسط مدعیان حقوق بشر و انسان دوستی انجام می شود.

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: آمریکای وحشی نماد ترور است و از آن طرف ایران اسلامی از قربانیان بزرگ تروریسم در جهان است که شهیدان رجایی و باهنر قربانی ترور و رفتار وحشیانه شدند.

 

 

وی با اشاره به ۱۷ هزار قربانی ترور در ایران، عنوان کرد: این رفتار وحشیانه ریشه در کشورهای غربی دارد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: نظام‌های غربی و استکباری که در ترور مردم ایران شریک هستند باید روزی تاوان همه ترورها و خون‌های به زمین ریخته شده و در رأس آن‌ها خون حاج قاسم و ابومهدی المهندس را بدهند.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به معیارهای مقام معظم رهبری در خصوص دولت ها اشاره کرد و افزود: مردمی بودن، عدالت اجتماعی، فساد ستیزی، تجارت با همسایگان و توجه به دانش بنیان ها از جمله این معیارها است.

 

 

وی با انتقاد نسبت به چند برابر شدن هزینه حمل و نقل زائرین اباعبدالله در ایام اربعین، بیان کرد: مسئولین تدابیر لازم جهت رفع این معضل را در دستور کار قرار بدهند و انصاف در هزینه‌های حمل و نقل زائرین اربعین حسینی باید رعایت شود.

 

 

حجت‌الاسلام نوری تاکید کرد: شرکت در همایش بین‌المللی اربعین منافع زیادی برای مسلمانان دارد و این یک پاسخ فطری به ندای هل من ناصر حسین‌بن علی است و زائرین باید پیام شهدای انقلاب اسلامی را به گوش دنیا برسانند.

 

 

 

کد خبر 1209427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha