کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در کانون «الغدیر» روستای ایرانچه برگزار شد

ساعدی گفت: این کارگاه آموزشی در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در کانون فرهنگی هنری «الغدیر» روستای ایرانچه برگزار شده است.

«طيبه ساعدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر به همت کانون فرهنگی هنری «الغدیر» در مسجد جامع روستای ایرانچه برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «الغدیر» مسجد جامع روستای ایرانچه ادامه داد: این کارگاه آموزشی در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در کانون فرهنگی هنری «الغدیر» روستای ایرانچه برگزار شده است.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مهمترین ظرفیت ها و پتانسیل های است که می توان از آن در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه در سطح روستاها استفاده کرد.

 

ساعدی عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری جلسات، کارگاه ها و همایش ها با حضور جوانان یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگ سازی و نهادینه کردن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی با اعلام اینکه کانون ‌های مساجد به نوعی مرکزی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هستند، افزود: اعضای کانون ‌های مساجد باید آمر و پیشگام عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشند تا جامعه نیز به تبعیت از آن ‌ها عمل کند

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «الغدیر» مسجد جامع روستای ایرانچه ادامه داد: کانون ‌های مساجد شبکه مردمی بزرگی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند تبدیل شود و باید مدیران در راستای این فرهنگ سازی گام بردارند.

 

ساعدی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک مسئولیت اجتماعی قلمداد می ‌شود، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر و سبک صحیح زندگی از مسائل بسیار مهم است که به صراحت در قرآن تأکید شده است و باید به خوبی به این مسائل پرداخته شود.

 

کد خبر 1210368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha