فعالیت ۲۳ پایگاه ثابت و موقت هلال احمر در مسیرهای تردد زائران حسینی در کرمانشاه

محمدی گفت:۲۳ پایگاه ثابت و موقت هلال احمر در مسیرهای تردد زائران جهت ارائه خدمات امدادی در استان کرمانشاه تا مرز خسروی فعال است.

«محمدباقر محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به تمهیدات لازم برای پیاده روی اربعین حسینی، گفت: ۴۰۰ نیروی هلال احمر در قالب ۸۰ تیم عملیاتی و ۸۵ دستگاه خودرو امدادی، اتوبوس آمبولانس، خودرو کمک‌دار  آماده شده است.

 

مدیرعامل هلال احمراستان کرمانشاه با اشاره به استقرار دو پایگاه موقت به صورت اختصاصی در قصرشیرین و مرز خسروی، افزود: برای درمان اضطراری و برپایی بیمارستان RDH(مشابه صحرایی) نیز آمادگی کامل داریم و در صورت نیاز ظرف چند ساعت این بیمارستان را راه‌اندازی خواهیم کرد و خودرو ارتباطات هلال احمر برای ارائه خدمات در مرز قصرشیرین مستقر هستند.

 

وی تصریح کرد: همچنین تیم های امداد هوایی و تیم های اسکان اضطراری و تیم اربی اچ  بیمارستان صحرایی برای ایام اربعین حسینی وارد عمل خواهد شد.

 

محمدی با اشاره به اینکه در بخش امداد هوایی نیز بالگرد هلال احمر در آماده باش قرار دارد، تصریح کرد: امدادگران، پایگاه هوایی و تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در مرز جهت خدمت‌رسانی و مقابله با هرگونه بحران آمادگی کامل دارند.

 

مدیرعامل هلال احمراستان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه ممکن است در روزهای منتهی به اربعین ازدحام جمعیت در این مرز زیاد باشد، از زوار تقاضا داریم زیارت خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا بتوان خدمات بهتری به آنان ارائه داد.

 

 

کد خبر 1211879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha