جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم» در جهرم برگزار می شود

شعبانی گفت: چهارمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم» آبان ماه ۱۴۰۱ در جهرم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدحسن شعبانی»، امروز (شنبه ۱۲ شهریور) در دیدار با اعضای شورای انجمن نمایش جهرم گفت: با توجه به قدمت و اصالت هنرهای نمایشی در شهرستان جهرم، باید جایگاه این هنر را در سطح شهرستان ارتقا داد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ضمن تقدیر از انجمن نمایش جهرم بر استمرار جشنواره تئاتر «گهرم» تاکید کرد و افزود: چهارمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم» در آبان ماه 1401 در جهرم برگزار می شود.

 

وی اعلام کرد: هر حمایتی از سوی ارگان ها و ادارات شهرستان، برای برگزاری باشکوه تر این جشنواره لازم باشد، شخصا ورود کرده تا یک جشنواره  به یاد ماندنی برگزار شود.

 

شعبانی گفت: از قدیمی ترین و استاندارد ترین سالن نمایش در جنوب استان فارس، در مدرسه «اسلامی» جهرم وجود دارد که می تواند به خانه تئاتر دانش آموزشی تبدیل شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم خواستار تکمیل، ترمیم و تجهیز سالن نمایش تئاتر مدرسه اسلامی از سوی سازمان نوسازی مدارس فارس شد و ادامه داد: این موضوع مهم را با حمایت نماینده مردم شهرستان جهرم پیگیری می کنیم.

 

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از وجود ۶ گروه نمایشی فعال در جهرم، گفت: این گروه با ظرفیت افزون به ۱۵۰ نفر به صورت فعال و نیمه فعال در حال فعالیت هنری در این زمینه هستند.

کد خبر 1212162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha