استکبار با فتنه به دنبال براندازی اصل نظام و ولایت فقیه است

نامدار با بیان اینکه بصیرت یعنی تاریخ را بخوانیم و با حوادث تاریخی آشنا باشیم گفت: اهل فتنه به دنبال براندازی اصل نظام و مقابله با ولایت فقیه بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «مظفر نامدار» امروز(چهارشنبه، ۱۶ شهریور) در نشست بصیرت‌افزایی سیاسی انقلابی در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت با واکاوی وقایع تاریخی از دوران بنی صدر تاکنون با بیان اینکه از ۵ دی ۱۳۵۸ که بنی‌صدر خود را داوطلب ریاست جمهوری کرد وارد مرحله‌ای شدیم کل برای نظام نوپای ایران اسلامی که دچار بحران‌های مختلف فرهنگی و سیاسی بود، سخت بود گفت۱۲۴ نامزد ریاست جمهوری در اولین مرحله ثبت نام کردند که ۹۶ نفر انتخاب و در نهایت هشت نفر برای رقابت، تعیین صلاحیت شدند.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه انتخابات در پنجم بهمن ۵۸ برگزار شد و بنی صدر از مجموع ۱۴ میلیون و اندی بالغ بر ۱۰ میلیون رای از ۴۲ درصد شرکت کنندگان که شرایط حضور در انتخابات را داشتند، کسب کردند تصریح کرد: در این دوران که باید به سمت سازندگی پیش می‌رفتیم، دچار تنش و اختلاف داخلی و سپس جنگ تحمیلی شدیم. بنی صدر از اولین روز سر ناسازگاری گذاشت و درگیری بین مجلس، نخست وزیری و قوه قضائیه آغاز شدوی از همان ابتدا به دنبال ناآرامی و تششت در جامعه و در سخنرانی‌های خود به دنبال تفرقه افکنی بود و سلسله‌وار ارکان نظام را به چماق‌داری متهم می‌کرد.

 

این استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی با اعلام اینکه دوقطبی گرایی را اولین بار بنی صدر در کشور پایه ریزی کرد افزودوی ۱۹ خرداد سال ۶۰ در ایلام سخنرانی کرد و موجب درگیری شد و امام خمینی(ره) وی را از فرماندهی قوا برکنار کرد و سپس با دلایل مکفی که از سوی مجلس بیان شد، عدم کفایت سیاسی و صلاحیت وی تثبیت شد و امام خامنه‌ای در آن دوران ۱۴ دلیل از عدم کفایت لازم برای رئیس جمهوری وی آورد و بنی صدر از ۳۱ خرداد از ریاست جمهوری خلع شد

 

وی ادامه داد: ۲ مرداد با رای مردم شهید رجایی به عنوان رییس جمهور دوم بعد از انقلاب انتخاب شد و شهید باهنر هم نخست وزیر شد و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی به ویژه از سوی منافقین آغاز شد. کینه‌ورزی ها در شبکه‌ای به نام شبکه نفاق جمع شد و منافقین ترور کور مردم عادی و ترور سیستماتیک راس نظام را آغاز کردند.

 

نامدار با بیان اینکه از گذشته تا کنون کشور چهار دهه بسیار سخت و معجزه آمیز را طی کرده و با سه جریان نفاق روبرو بوده است اذعان کرد: اولین جریان نفاق، نفاق اهل بدعت با هدایت سازمان مجاهدین بود که از دین تفسیرهای سوسیالیستی و ایدئولوژی کردندحداقل خسارت سنگین این دوران شهادت ۱۷ هزار نفر از مردم با ترور منافقین بود.

 

وی دومین نفاق را نفاق اهل شبهه اعلام کرد که باعث تردید در ارکان دین شدند که از نفاق اولی خطرناک تر بود و بیان داشت: راس این جریان در دولت دوم خرداد بود که هم بدعت را حفط کرده و هم شبهه ایجاد کردند و ارکان امنیتی نظام سپاه، مردم و وزارت اطلاعات را هدف گرفتند که ترور حجاریان، کوی دانشگاه و قتل های زنجیره ای از جمله این وقایع بود.

 

به گفته نامدار سومین نفاق، نفاق اهل فتنه بود که با انقلاب‌های مخملی و فتنه ۸۸ به دنبال براندازی اصل نظام و مقابله با ولایت فقیه بودند.

 

وی تاکید کرد: تا سال ۸۸ تاوان نفاق اهل شبهه را دادیم که درگیر مسائل هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته‌ای شدیم و از سال ۸۸ با اهل فتنه روبرو شدیم که تحریم‌ها را موجب شدند.

 

نامدار با بیان اینکه بصیرت یعنی تاریخ را بخوانیم و با حوادث تاریخی آشنا باشیم خاطرنشان کرد: دشمن با تحریف، شبهه‌افکنی و بزرگنمایی مشکلات به دنبال بی اعتمادی مردم به نظام است و باید خلاهایی که زمینه نفوذ دشمن را ایجاد می‌کند، پر کنیم که این نیازمند هوشیاری مردم و مسئولان در مقابله با استکبار است.

کد خبر 1213753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha