تکمیل پروژه نیمه کاره پارک موزه دفاع مقدس  مازندران  چشم به راه حمایت دولت سیزدهم

سردار ملکی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خانه شهداست، اظهار امیدواری کرد با حمایت دولت سیزدهم و استاندار مازندران بزودی شاهد افتتاح و بهره برداری کامل این مجموعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز(۱۶شهریور) در گرهمایی تشکل های مادران، همسران، فرزندان و خواهران شهدا و تجلیل و تکریم از همسران، همسران، فرماندهان پیشکسوتان دفاع مقدس که در مجتمع فرهنگی و رفاهی بهزیستی استان مازندران برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: این گردهمایی به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و همکاری استانداری، سپاه کربلا، بنیاد شهید و امورایثارگران استان به صورت سراسری برگزار  شده است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: یکی از مولفه‌های قدرت نظام مردم هستند و تشکل های مردم نهاد در حوزه شهدا نیز در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

 

سردار ملکی با بیان اینکه تشکل های مردم نهاد در حوزه شهدا به صورت ویژه در استان فعال هستند، گفت: در مازندران این نهاد‌ها به صورت مردمی فعالیت می‌کنند و اسناد و تصاویر فراوانی را جمع آوری کردند و مردم از ما جلوتر هستند.

 

وی با بیان اینکه تشکل های مردم نهاد بهترین فرصت برای نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هستند، بیان کرد: این تشکل ها در استان مازندران با عنوان پایگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس در نقاط مختلف استان فعالیت دارند.

 

سردار ملکی در پایان از نهاد‌های فعال در حوزه دفاع مقدس و شهدا تقدیر کرد و گفت: خانواده‌های شهدا صبور هستند و ما شرمنده آن‌ها هستیم که نمی‌توانیم به دیدار همه آن‌ها برویم و سرکشی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خانه شهداست، بیان کرد: امیدواریم با حمایت دولت سیزدهم و استاندار مازندران بزودی شاهد افتتاح و بهره برداری کامل این مجموعه باشیم.

 

کد خبر 1213822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha