اشکواره «گلهای اربعین» ویژه «دهه نودی ها» در آران و بیدگل برگزار می شود

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از برگزاری اشکواره «گلهای اربعین» ویژه «دهه نودی ها» در این شهرستان خبر داد.

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه اربعین حسینی، اشکواره بزرگ «گلهای اربعین» با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در آران و بیدگل برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: این گردهمایی در آستانه اربعین حسینی با حضور کودکان دهه نودی و خانواده ها، پنج شنبه ۱۷ شهریور از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در پارک بزرگ شادی آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

نبوی زاده ادامه داد: این برنامه با اجرای «امیر رزق آبادی» مسئول سابق بسیج هنرمندان استان قم و همخوانی سرودهای خواننده ارزشی«ابوذر روحی» با عناوین «سلام فرمانده» و «هیئت دهه نودی ها» همراه خواهد بود.

 

وی افزود: اجرای برنامه آیینی العطش کودکان، دکلمه خوانی «معصومه نبوی زاده»، نوحه خوانی توسط مداحان کودک و نوجوان، برگزاری مسابقه و برپایی ایستگاه صلواتی ویژه کودکان از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

 

مسئول دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل بیان داشت: در حاشیه این مراسم هم ایستگاه نقاشی‌ کودکان برپا خواهد شد و در پایان مراسم به ۲۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

 

حسن نبوی زاده افزود: دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی، شهرداری آران و بیدگل، فرهنگسرای شهروند و اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در اجرای این اشکواره فرهنگی مذهبی مشارکت دارند.

کد خبر 1213917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha