پخش ۲۴ ساعته و مستقیم پیاده روی اربعین از شبکه تلویزیونی «معلی»

جوان ‌بخت گفت: پیاده روی اربعین و حال و هوای حرمین شریفین و بین الحرمین در کربلا به صورت ۲۴ ساعته از شبکه تلویزیونی «معلی» به صورت زنده ‌و مستقیم پخش می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «مجتبی جوان ‌بخت»، امشب (پنج‌ شنبه ١٧ شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: پیاده روی اربعین و حال و هوای حرمین شریفین و بین الحرمین در کربلا  به صورت ۲۴ ساعته از شبکه تلویزیونی «معلی» به صورت زنده ‌و مستقیم پخش می‌ شود.

رئیس کارگروه فضای مجازی و رسانه کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین افزود: شبکه تلویزیونی «معلی» طبق نیاز مخاطبان و علاقمندانی که امکان حضور در پیاده روی اربعین ندارند از سال ۱۴۰۰ راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این شبکه تلویزیونی سیگنال پخش زنده پیاده‌ روی اربعین را در اختیار تمامی رسانه‌ های مجازی و ماهواره‌ ای قرار داده و علاقمندان و عاشقان اباعبدالله حسین (ع) می ‌توانند این رویداد عظیم را علاوه بر شبکه تلویزیونی «معلی» از طریق تمامی پلتفرم‌ های فضای مجازی و‌ ماهواره‌ای مشاهده کنند.

جوان بخت اعلام کرد: پخش ۲۴ ساعته پیاده روی اربعین از طریق صفحات instagram.com/moallaa.tv و aparat.com/moallaa.tv قابل مشاهده است.

کد خبر 1214086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha