دفاع مقدس برای ایران اسلامی اندوخته‌های ارزشمندی به ارمغان آورد

حیدری گفت: بیش از سه دهه از پایان جنگ تحمیلی می گذرد اما دفاع مقدس عبرت ها و اندوخته‌های مهم و ارزشمندی برای ما رقم زده است که باید با هوشیاری و بصیرت لازم آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز پنج شنبه (۳۱ شهریور) در رژه نیروهای مسلح این استان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یاد و خاطره تمامی شهدای دفاع مقدس به ویژه ۲ هزار و ۴۰۰ شهید این استان را گرامی می داریم.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایران اسلامی همواره با دشمنی بدخواهان مواجه است و دشمنان این کشور دست از دشمنی برنمی‌دارند، تصریح کرد: نخستین درسی که از دفاع مقدس می گیریم این است که در هر شرایطی دشمن وجود دارد فقط تاکتیک‌ها و شیوه‌های خود را تغییر می‌دهد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با وجود نابرابری در جنگ تحمیلی اما یک وجب از خاک کشور به ست دشمن نیفتاد و باید برای حفظ این آب و خاک همواره تلاش کنیم.

 

حیدری با بیان اینکه دفاع مقدس تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت: در صحنه بودن، هوشیار بودن، بصیرت داشتن و تحت امر ولی بودن می تواند بزرگترین تهدیدها را به فرصت‌های مهمی تبدیل کند.

 

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی از صاحب نظران می‌گفتند که عملیات ‌های ایران امکان ندارد اما عملیات های دفاع مقدس با عقلانیت طراحی شد و به بهترین شکل اجرا و انجام شد و دشمن غافلگیر شد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری به سخنرانی رئیس‌ جمهور در سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی با صلابت و با اقتدار در مجامع بین المللی  و سازمان ملل از مردم و کشور دفاع کرد و خیلی ها را تحت تاثیر قرار دارد و این پیام انسجام، مقاومت و بصیرت مردم است.

 

حیدری به عضویت ایران در سازمان شانگهای نیز اشاره کرد و افزود: این اتفاق مهمی است و می تواند برای کشور دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تجزیه ایران است، تصریح کرد: مردم مهمترین تهدیدات و سختی‌ها را پشت سر گذاشته اند و اکنون ایران به نقطه و جایگاه بازدارندگی رسیده است.

 

کد خبر 1218044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha