مردم اهانت به مقدسات را تحمل نمی کنند

حجت الاسلام حسینی، گفت: مردم ولایی ایران اسلامی پای انقلاب، شهدا و فرامین مقام معظم رهبری ایستاده اند و اهانت به مقدسات را تحمل نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(31شهریور)، در جلسه هماهنگی راهپیمایی در محکومیت اقدامان هنجارشکنانه اخیر و هتک حرمت مقدسات که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، با اظهار تاسف از فوت مهسا امینی، اظهارداشت: عده ای که دست به آشوب و ناامنی زده اند در واقع برای مهسا امینی ناراحت نیستند بلکه به دنبال بهانه و توطئه برای ایجاد آشوب هستند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه اغتشاشگران به دنبال آشوب هستند، افزود: متاسفانه عده ای آب به آسیاب دشمن می ریزند و باید با این افراد آشوبگر به شدت برخورد شود.

 

وی تأکید کرد: اغتشاشگران بدانند که نظام جمهوری اسلامی آنقدر قدرتمند است که ارباب آن ها آمریکا جرائت هیچ گونه تعرضی بر جمهوری اسلامی را ندارد.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اایستادگی ملت ایران اسلامی پای انقلاب، شهدا و فرامین مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: ایم مردم صف خود را از اغتشاشگران و هنجارشکنان جدا خواهند کرد.

 

در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان، مردم استان لرستان در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه، یک مهرماه پس از اقامه نمازجمعه تجمع خواهند کرد.

 

کد خبر 1218093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha