انقلابیون باید در همه مقاطع حساس انقلاب در کف میدان باشند

هدایت خواه گفت: کسانی که دم از انقلابی گری می زنند باید در همه مقاطع حساس انقلاب در کف میدان باشند، در مقابل فتنه ها و آشوب ها باید روشنگری و مواضع خود را به طور صریح بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ستار هدایت خواه» امروز (5 مهر ماه) در جمع مردم شهرستان لنده، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی بی نظیر برای همه زنان عالم هستی بوده و وقتی چنین گوهری در جامعه اسلامی داریم، زنان ما باید این گوهر تابناک را به عنوان الگوی خود انتخاب کنند.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) روح و حقیقت دین را دیده و شناخته بود، گفت: این مهم یعنی دین بدون ولایت را هرگز دین نمی دانستند.

 

وی خاطرنشان کرد: دین زمانی به تکامل می رسد که تبعیت از ولی فقیه را برای تکامل خود همراه داشته باشد.

 

هدایت خواه با بیان اینکه دین اسلام برای رهایی انسان ها از دل رضالت ها و بدی ها آمده و هر کجا در جامعه به اصول آن پناه بردیم موفق بودیم، ادامه داد: ولایت روح دین است و وقتی این مهم از روح دین جدا شد، شاهد نامهربانی ها، خودرایی ها و دعویت ها در تفسیر به رای از دین شدیم.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه دین زمانی کامل می شود که با ولایت عجین شده باشد، افزود: روز دوم و سوم بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) در سقیفه نشستند و برای دین و ادامه رسالت نبی مکرم اسلام(ص) تصمیم گیری کردند، در حالی که در غدیر خم پیامبر(ص)، امام علی(ع) را به عنوان وصی و جانشین خود معرفی کرده بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در قضیه لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و دیگر کشورهای اسلامی شاهد خلا روشن جایگاه ولی فقیه هستیم که از نداشتن این جایگاه رهبری، ضربه هایی مهلکی از مستکبرین عالم متحمل می شوند.

 

هدایت خواه دلیل همه کینه توزی های دشمنان با انقلاب اسلامی را تنها حضور «ولایت فقیه» و داشتن دیده بانی بصیر برای هدایت و رهبری جامعه اسلامی دانست و گفت: دشمنان در طی سال ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از همه توان و ظرفیت خود برای تضعیف کردن این جایگاه کوتاهی نکرده است.

 

فعال فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمدخاطرنشان کرد: اگر مردم نسبت به حقایق دینی جاهل باشند، شاهد افزایش آسیب های اجتماعی و هرج و مرج در جامعه خواهیم بود.

 

وی بر توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی به فراموشی سپرده شود و همه ما نسبت به آن بی تفاوت باشیم، در جامعه شاهد بی بند و باری و ابتذال که خواست دشمن است، خواهیم بود.

 

هدایت خواه فضای مجازی در جامعه امروزی را فضای القای جنگ دانست و ادامه داد: بسیاری از نسل جوان ما با دروغ، وارونه جلوه دادن حقایق و بهره گیری از ضعف بینش تجزیه و تحلیل ها دچار جهل مرکب شده اند.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمن با اطلاعات آغشته به دروغ و تحریف ذهن نسل جوان را دچار آشوب و بحران کرده و هرگونه که می خواهد با روح و روان و حتی اعتقادات این نسل بازی می کند.

 

وی تاکید کرد: امروز برخی از جوانان ما در دام این توطئه ها گرفتار شده و با نخستین بحران در کشور خود را ظاهر می کنند و وقتی به ریشه این مسائل می رسیم، می بینیم که آتش این فتنه ها از دل و بستر این فضای رها شده مجازی دامن گیر شده است.

 

هدایت خواه خاطرنشان کرد: کسانی که دم از انقلابی گری می زنند باید در همه مقاطع حساس انقلاب در کف میدان باشند، در مقابل فتنه ها و آشوب ها باید روشنگری و مواضع خود را به طور صریح بیان کنند.

کد خبر 1219103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha