دانش نامه امر به معروف و نهی از منکر تدوین می شود

حجت الاسلام رضوی مهراز تدوین دانش نامه امر به معروف و نهی از منکر خبرداد وگفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای فراگیر شدن امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «رضوی مهر» امروز (6 مهر) در مراسم معارفه دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در سخنانی اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در ارزیابی ها از نظر( محتوا، عملکرد، شیوه، اجراء و نظم و انضباط) چند سال اخیر در رده های اول و یا دوم کشوری قرار داشته است.

 

مشاور عالی و رئیس پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکرکشوربا اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب، افزود: امروز دشمن تلاش همه جانبه ای را درراستای منفور کردن نظام دارند، که در راستای مقابله با توطئه های دشمنان باید شیوه های امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت صدا و سیما در قالب برنامه های مختلف رسانه ای و تلویزیونی به مردم ارائه شود.

 

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر امروز رویکردی علمی دارد، افزود: در این راستا افراط ها و تفریط ها رصد شده است.

 

حجت الاسلام رضوی مهر بیان کرد: در رویکرد جدید برنامه های مدون در قالب های علمی،فرهنگی، روانشناسی و بایدها و نباید های اجتماع تدوین شده و به مسئولین ذیربط گوشزد شده است.

 

وی ادامه داد: از نظر قانونی با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به دنبال راهکارهای قانونی هستیم.

 

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه منابع انسانی امروز بالاترین سرمایه اجتماعی ماست، خاطرنشان کرد: پژوهشکده ستادامر به معروف علاوه بر اینکه معروف و منکر مشخص و معین است، برای تدوین دانش نامه امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از پژوهشگران توانمند دیدگاه های فقهی، کلامی و تفسیر مورد ملاحظه قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به هجمه های گسترده دشمنان به ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: این هجمه ها نشان دهنده این است که این ستاد در سطح کشور به خوبی کار می کند.

 

حجت الاسلام رضوی مهر، افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای فراگیر شدن  امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه تلاش می کند.

 

وی با بیان اینکه باید با الگوگیری از وصیت نامه های شهدا و سیره و منش شهدا در عرصه امر به معروف و نهی از منکر اقدام شود، بیان کرد: با فرهنگ سازی، تبلیغ و ترویج در راستای نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش می شود.

 

دراین مراسم حجت الاسلام «یونس مهدوی نیا» به عنوان دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان منصوب و از زحمات حجت الاسلام «رضا حقیان» دبیر پیشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تقدیر شد.

 

کد خبر 1219393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha