امر به معروف و نهی از منکر برخاسته از ایمان به خداست

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر برخاسته از ایمان به خداست، گفت: نهی از فساد، فاسد، ظلم، ظالم، تبعیض و توصیه های فرا قانونی و.. باید باشد که اصلاح امت محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین « احمد رضا شاهرخی» امروز(6 مهر) در مراسم معارفه دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر برگرفته از ایمان به خداست، امر به معروف و نهی از منکر وقتی محقق می شود که شما یک امت باشید.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، افزود: همه ما مسئول اصلاح امت هستیم و در کنار ان امر به معروف، نهی از منکر هم باید باشد.

 

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر برخاسته از ایمان است و به سن و نژاد و قوم خاصی تعلق ندارد، ادامه داد: نهی از فساد، فاسد، ظلم، ظالم، تبعیض و توصیه های فرا قانونی و... باید باشد که اصلاح امت محقق شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: قوانین و آیین نامه های خوبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، که نیاز است در عرصه اجرایی هم به خوبی عمل شود.

 

دراین مراسم حجت الاسلام« یونس مهدوی نیا» به عنوان دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان منصوب و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین « رضا حقیان» دبیر پیشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تقدیر شد.

کد خبر 1219398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha