تداوم نظام جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است

سرهنگ عسگری گفت: تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از  استان مرکزی، سرهنگ «محمدرضا عسگری» در مراسمی که امروز (9 مهر ماه) همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، به منظور تجلیل از ایثارگران توزیع برق استان مرکزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: ایثار و از خودگذشتگی رزمندان و ایثارگران موجب پیروزی عظیمی شد که همواره در تاریخ ماندگار است.

 

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی، افزود: مقاومت و ایثار از ویژگی‌های مهم اخلاقی رزمندگان است و این روحیه باید همواره در وجود همگان به ویژه مدیران و خدمتگذاران نظام باشد.

 

وی تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس را یک ضرورت در جامعه امروز دانست و ادامه داد: اشاعه این فرهنگ، موجب گسترش فرهنگ کار مخلصانه و ایثارگری و نیز پیروزی و پیشرفت امور در جامعه خواهد شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به نقش پررنگ شهدا و ایثارگران در خلق حماسه جاوید دفاع مقدس، تصریح کرد: همه آحاد جامعه باید برای تداوم نظام جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند؛ چراکه حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه مهم بوده و لذا باید این فرهنگ را در اقشار جامعه نهادینه کنیم .

 

سرهنگ عسگری ادامه داد: جوانان  باید بدانند که امروزه اولویت ما بستن راه نفوذ دشمنان بوده و نباید بگذارند که کوچکترین خدشه‌ای از سوی دشمن به انقلاب اسلامی‌مان وارد شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فلسفه اصلی بزرگداشت چنین نکوداشت هایی تقدیر از زحمات و فداکاری عزیزانی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.

 

«محمود محمودی»  افزود: توسعه و پیشرفت های عظیم  امروز کشور درصنعت آب و برق، مرهون ایثارگرانی است  که با ازخود گذشتگی در جبهه های نبرد حق علیه باطل از کشور دفاع کردند.

 

 گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از ایثارگران توزیع برق استان مرکزی تجلیل شد.

کد خبر 1219887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha