دانش آموزان آینده این نظام و انقلاب هستند/ برپایی رزمایش همکلاسی مهربان

حیدرنیا با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده این نظام و انقلاب هستند گفت: گام دوم انقلاب و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه دانش آموزان با راهنمایی و هدایت معلمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار علیرضا حیدرنیا» با حضور در اجرای رزمایش همکلاسی مهربان که شنبه ۹ مهر در اردوگاه شهید رجایی کرج برپا شد گفت: رزمایش همکلاسی مهربان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برپا شد. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: یکی از طرح های متداوم سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی با هدف اهدای کمک های مومنانه است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به دانش آموزان کم برخوردار توضیح داد: هدف از اجرای طرح همکلاسی مهربان، اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار است.

 

وی با بیان این مطلب که نسل جوان به عنوان نسل اثرگذار در گام دوم انقلاب اسلام قرار دارند بیان کرد: تلاش در مسیر تربیت نسل فردا که برگرفته از دانش آموزان هستند زمینه پویایی و رشد فرهنگی جامعه است.

 

حیدرنیا توضیح داد: ایران اسلامی مفتحر به وجود دانشمندان، علما، بزرگان و ادیبانی است که روزی دانش آموز بودند و در سنگر علم و دانش مدرسه رشد یافته اند.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه دانش آموزان با راهنمایی و هدایت معلمان است. 

 

 

کد خبر 1219983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha