وجود جلسات باشکوه قرآنی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد یک ضرورت است

کاظمی گفت: وجود جلسات باشکوه قرآنی در مساجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد یک ضرورت است و موجب جذب نوجوانان و جوانان خوش صوت در مساجد و محلات می شود.

علی اکبر کاظمی ضمن شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: وجود جلسات باشکوه قرآنی در مساجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد یک ضرورت است و موجب جذب نوجوانان و جوانان خوش صوت در مساجد و محلات می شود.

داور صوت پانزدهمین دوره «مدهامتان» افزود: این اقدام موجب انس گرفتن رده های سنی مختلف به قرآن می شود و هر جلسه قرآنی می تواند به یک محفل قرانی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: همکاری هیئت امنای مساجد و کانون های فرهنگی هنری در حوزه های قرآنی برکات زیادی در پی دارد و به برکت جلسات قرآنی، نخبگان فراوانی جذب فعالیت های قرآنی شده و خواهند شد.

کاظمی تصریح کرد: در این مسابقات کشوری برخی از شرکت کنندگان از طریق کانون ها جذب نشده اند و باید یک فرآیند واقعی و حمایت برای جلسات قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل شود تا منتخبان خروجی همین کانون ها به رقابت قرآنی با یکدیگر در سطح کشوری بپردازند.

وی گفت: مسابقات مرحله اول «مدهامتان» هر چه باشکوه تر در مساجد رونق یابد تاثیرات بهتری دارد تا مساجد مرکز برگزاری مسابقات باشند و محله آخر به تکریم مقامات برتر و شاخص اختصاص یابد.

کد خبر 1221007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha