توزیع هشت هزار بسته معیشتی در قالب طرح قرار دوازدهم در گیلان

حجت الاسلام علیزاده، با اشاره به برگزاری هشتمین مرحله از اجرای طرح قرار دوازدهم در گیلان اعلام کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون هشت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» در حاشیه مراسم اجرای طرح قرار دوازدهم که با حضور امام جمعه رودسر در مسجد طالب زاده رودسر برگزار شد در گقتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: قرار دوازدهم استمرار طرح کمک های مومنانه ای است که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بر اساس دستور مقام معظم رهبری اجرا شده و توجه به نیازمندان و  کاهش آسیب های اجتماعی پیرامون بقاع متبرکه هدف این طرح است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه طرح قرار دوازدهم براساس سرمایه دینی مردمی و محبت و عشق عمومی به امام زمان (عج) بنا شده است، گفت: طرح قرار دوازدهم با هدف جذب مومنان با عنوان مهدی یاوران توسط مراکز افق بقاع متبرکه اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح قرار دوازدهم بستری برای جهت دهی به سرمایه های اجتماعی مانند روحیه خدمت به افراد کم برخوردار، محرومیت زدایی به نام و نیابت از امام زمان (عج) است.

 

حجت الاسلام علیزاده گفت: قرار دوازدهم طرحی برای فراهم کردن امکان مشارکت مردمی به منظور ارائه خدمات اجتماعی به محرومان است تصریح کرد: طرح قرار دوازدهم زمینه مشارکت همگانی برای ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و کمک خیراندیشان است که آن را به سمت محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی سوق می دهد. 

 

وی با اشاره به برگزاری هشتمین مرحله طرح قرار دوازدهم در سراسر استان گیلان، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون هشت هزار بسته معیشتی با هزینه چهار میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیرکل اوقاف گیلان اعلام کرد: در مرحله هشتم اجرای این طرح 650 بسته معیشتی با اعتبار 300 میلیون تومان تهیه و توسط مراکز افق بین نیازمندان توزیع شده است.

 

علیزاده اظهار داشت: در رودسر 300 بسته معیشتی با هزینه 94 میلیون تومان از محل درآمد موقوفه طالبزاده تهیه و در اختیار افراد کم برخوردار شهرستان رودسر قرار گرفت.

کد خبر 1222406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha