دشمنان از اسلام و قرآن هراس دارند

ماموستا مرادی، بابیان اینکه دشمنان ازاسلام، قرآن به ویژه وحدت وهمدلی مردم هراس دارند ،گفت: موضوع اختلاف بین شیعه و اهل سنت سال‌ها است که با شکست مواجه شده و علمای شیعه و اهل سنت باید به روشنگری بپردازند زیرا دشمنان هیچگاه دلسوز مردم ایران نخواهندبود.

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاه چراغ در شیراز، گفت: باید همگان بدانیم استکبار از ایران قوی و اسلام می ترسند، لذا باید همه ما اسلام قوی را به جهانیان معرفی کنیم.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، بابیان اینکه این حادثه تروریستی از سوی جامعه اهل سنت محکوم می‌شود زیرا هدف نهایی دشمنان بیش از گذشته برای همگان آشکار شده است، افزود: نهایت هدف دشمنان برای ناامنی در منطقه راه اندازی گروهی به نام داعش بود که امروز حدود ۱۳ تن را در ایران اسلامی به شهادت رساندند.

 

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه علمای شیعه و اهل سنت برای دفاع از اسلام و انقلاب ایستاده‌اند گفت: انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف دستاوردهای بسیاری داشته که بر اساس منویات مقام معظم رهبری نیازمند جهاد تبیین است.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار کرد: مردم باید به اصل قرآن و اسلام رجوع کنند تا به این واسطه وحدت بین مسلمین مستحکم‌تر و جلوی فرصت‌طلبی تکفیری‌ها گرفته شودو  امنیت، خط قرمز نظام و انقلاب است و برای حفظ آن و امنیت مردم ایران با توجه قرآن و اسلام، از هیچ اقدامی دریغ نمی کینم و در صحنه هایی که لازم باشد حاضر می شویم.

 

کد خبر 1227425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha