برنامه ریزی راهبردی برای رشد جمعیت و فرزندآوری در دستورکار مدیران است

عبداللهی با اشاره به اهمیت تسهیلات لازم برای مسئله رشد جمعیتی گفت: برنامه ریزی راهبردی برای رشد جمعیت و فرزندآوری در دستورکار مدیران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست قرارگاه جوانی جمعیت که صبح یکشنبه 8 آبان برگزار شد گفت: یکی از مهمترین مولفه های مورد توجه و قابل پیگیری از طرف استانداری البرز موضوع جمعیت است.

 

استاندار البرز افزود: یکی از تکالیف معین شده از طرف رهبرمعظم انقلاب، مسئله رشد جمعیتی است، که این امر به عنوان یک تکلیف برعهده مدیران در قالب برنامه ریزی راهبردی است.

 

وی با اشاره به اهمیت رویکرد دولت سیزدهم نسبت به رشد جمعیت بیان کرد: تخصیص تسهیلات به منظور ازدواج، تأمین مسکن و فرزندآوری به بانک ها ابلاغ شده است.

 

 

وی اظهار کرد: ارائه تسهیلات بانکی زمینه امنیت خاطر خانواده ها برای رشد فرزندآوری و مایه دلگرمی آنان است.

 

عبداللهی با اشاره به اینکه جمعیت کشور به سمت سالمندی است اظهار کرد: قوانین ابلاغی به صورت هوشمندانه در دستور کار است، در این خصوص مدیران با توجه به تکالیف خود سعی در ارائه الگوی جوان سازی جمعیت داشته باشند.

 

استاندار البرز در پایان با بیان این مطلب که استان البرز با توجه به رشد مهاجرت و جمعیت به صورت سالانه نیازمند زیرساخت های لازم است خاطرنشان کرد: در جریان مصوبات  سفر ریاست جمهوری مسئله مهاجرت و جمعیت با در نظر گرفتن بهبود زیرساخت های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و ... در نظر گرفته شده است که موضوع ساخت مدارس اولویت بیشتری دارد.

 

 

کد خبر 1227731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha