انقلاب با خون شهدا بیمه شده است

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه انقلاب با خون شهدا بیمه شده است، گفت: مردم و جوانان غیو ایران اسلامی همچنان پای انقلاب ایستاده اند و به دشمن اجازه تعرض نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(13 آبان) در خطبه های این هفته نماز جمعه در بروجرد، با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهارداشت: یکی از مهم ترین علل شکست فتنه انگیزی استکبار جهانی در جریان اغتشاش های اخیر اهانت و توهین به مقدسات بود، که با شعار و عمل به مقدسات و ارزش ها، قرآن، مساجد و پرچم ما که نماد عظمت و عزت است توهین کردند.

 

امام جمعه بروجرد افزود: آنها چادر از سر زن باحجاب برداشتند و به رهبر معظم  انقلاب توهین کردند که همین اهانت های آنها بود که باعث شکست اغتشاشگران شد.

 

استکبار جهانی مرتب در حال شکست خوردن است

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی مرتب و پی در پی در حال شکست خوردن است، عنوان داشت:  بارزترین موارد ناکامی و شکست آنها همین اقدامات اغتشاش گرانه در کشور است.

 

حجت الاسلام حسینی با به سر دادن شعار زند، زندگی، آزادی با سر برهنه که نشان از بی عفتی و بی غیرتی آنها بود، اشاره کرد و گفت: این مورد و خشونت و دست به اقدامات خشونت آمیز از عوامل شکست اغتشاشگران بود.

 

وی بیان کرد: استکبار باید بدانند ایران اسلامی میلیون ها جوان مومن تمام عیار دارد که به اغتشاشگران اجازه اقدامات خشونت آمیز و بر هم زدن امنیت کشور و مردم را نمی دهند.

 

کسی که در مجموعه دولت است اجازه خیانت ندارد

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: کسی که از دولت حقوق می گیرد و علیه آن حرف بزند خیانت کرده است و اجازه ندارد علیه دولت کمترین اقدامی را انجام دهد.

 

وی بیان کرد: انقلاب با خون شهدا بیمه شده است، مردم همچنان پای این انقلاب هستند و این انقلاب ادامه دارد تا بدست امام زمان (عج) سپرده شود.

 

امام جمعه بروجرد بر ضرورت تبیین فرهنگ انقلاب و اسلام تدکید کرد و گفت: امروز همه ما در عرصه جهاد تبیین رسالت خطیری بر دوش داریم، در شرایطی که تبلیغات جهانی علیه ما در حال انجام است، رسالت ما سنگین تر خواهد بود که نباید از آن غافل شد.
 

کد خبر 1229228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha