ضربه به وحدت؛ خیانت به نظام  است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وحدت در شرایط فعلی امری واجب و اساسی در کشور است، گفت: با حفظ وحدت است که می توانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم و ضربه به آن خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر لزوم وحدت بین گروه ها، جناح ها و اقشار مختلف در برهه کنونی در کشور گفت: پس از توطئه های مختلفی که دشمن در طول ۲ ماه گذشته به ویژه در بحث بازگشایی مدارس و دانشگاه ها انجام داد، نوعی وحدت و اتحادی بین دشمنان می بینیم.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این اتحاد و وحدت از یک طرف بین آمریکا، انگلیس و اروپا از طرف دیگر میان منافقان، عناصر تجزیه طلب و ضد انقلاب بود از این رو باید با اتحاد و وحدت بین مردم، دانشگاه، دانشجویان و اقشار مختلف و مسئولان این توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

 

وی گفت: در حال حاضر باید ارکان حاکمیت برای پیشبرد سیاست های نظام و حل مشکلات مردم، وحدت لازم را داشته باشد در عین حال مسئولان سعی کنند با اقشار مختلف مردم و به ویژه دانشجویان و جوانان در راستای حفظ وحدت تعامل داشته باشند. وحدت در برهه کنونی امری واجب و اساسی و ضربه زدن به آن خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 1231593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha