بسیج مظهر حمایت از اسلام و انقلاب است

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها موفق عمل کرده است، افزود: بسیج، عصاره انقلاب برای دفاع از امامت و ولایت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا امروز در دیدار با بسیجیان محلات و ادارات رومشکان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج در طول عمر انقلاب اسلامی در همه عرصه ها موفق عمل کرده است.

 

امام جمعه رومشکان  با اشاره به اهمیت نهادینه سازی تفکر بسیج در جامعه، افزود: هرگاه کلمه بسیج و بسیجی شنیده می شود، آدم احساس امنیت می کند.

 

وی با بیان اینکه مغز متفکر انقلاب اسلامی ولایت است، خاطرنشان کرد: ولایت یک حقیقت ارزشمند و مقدس است که خدای متعال آن را، راهنمائی برای گذر انسان‌ها از تلاطم ها، و حرکت در مسیر درست زندگی اجتماعی قرار داده است.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه در ایام غیبت امام زمان علیه السلام؛ بوسیله ولایت، حجت بر همه مردم تمام است، ادامه داد: بوسیله ولایت است که انسان می تواند همواره نقش خود را بفهمد و بداند که آیا در صف لشکر حق است یا خدائی نکرده در صف لشکر دشم.

 

وی با بیان اینکه مهمترین پشتوانه ی امامت و ولایت در تاریخ تشیع، مردم بوده اند، ابراز کرد: هرگاه مردم از ولایت و امامت حمایت کردند، شعاع نور ولایت برای همه مردم درخشیده است و هرگاه مردم در حمایت از امامت و ولایت کوتاهی و قصور داشته اند، مصیبت هایی برای جهان اسلام به وجود آمده که بسیاری از این مشکلاتی که در جهان اسلام امروز مشاهده می کنیم، بخاطر دوری از امامت و ولایت است.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا افزود: مردمی که انقلاب کردند و از این انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند، نقش حمایتی خودشان را از ولایت تحقق بخشیدند.

 

امام جمعه رومشکان با بیان اینکه عصاره این جبهه انقلابی برای دفاع از امامت و ولایت، بسیج است، خاطرنشان کرد: بسیج مظهر حمایت از اسلام و انقلاب است.

 

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی گری، همواره می تواند در مقابل باطل ایستادگی کند و آثار و ثمرات پرباری را بوجود بیاورد.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه در این ایام، بسیجی ها مظلومیت همراه با اقتدار خودشان را نشان دادند، اظهار کرد: نیروی های بسیجی با اقتدار نشان دادند که حاضرند جان خودشان را تقدیم کنند ولی هرگز امنیت از مردم گرفته نشود.

کد خبر 1234376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha