امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی مشهود باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی به گونه ای اجرا شود که برای مردم مشهود باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نشست امر به معروف و نهی از منکر استان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام در سالن جلسات استانداری ایلام تشکیل شد.

 

ناصر نجفی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج، افزود: موضوع امر به معروف و نهی از منکر از مسائل مهمی است که باید کارکنان دستگاه های اجرایی استان این موضوع را رعایت کنند.
 

وی تصریح کرد: از طریق آموزش های صحیح توسط اساتید مجرب در زمینه های اخلاقی، بهداشتی، تکریم ارباب رجوع و دیگر مسائل به کارکنان آموزش داده شود تا بازخورد عملکرد مدیران و کارکنان در دستگاه ها برای مردم مشهود باشد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در پایان این نشست با تاکید بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: کارکنان استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی مسأله امر به معروف و نهی از منکر را بیشتر رعایت کنند تا بتوانیم نتیجه خوب و مطلوبی را در این زمینه در جامعه به درستی نمایان کنیم.

کد خبر 1234775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha