آلمان برای ما مدعی ‎حقوق بشر شده و ژست حقوق بشری می گیرد

الهیان در توئیتی به نشست سازمانی شورای حقوق بشر برای تصویب قطعنامه علیه ایران به درخواست آلمان اشاره کرد و گفت: آلمان برای ما مدعی ‎حقوق بشر شده و ژست حقوق بشری می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، زهره الهیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی نوشت: نشست سازمانی شورای حقوق بشر برای تصویب قطعنامه علیه ایران به درخواست آلمان درحالی تشکیل شده که روزگار نه چندان دور آلمان با فروش تسلیحات شیمیایی به صدام موجب شهادت۱۳هزار و جراحت۱۰۰هزار مرد،زن و کودک کشورعزیزمان شد.

 

حالا همین آلمان برای ما مدعی حقوق بشر شده و ژست حقوق بشری می گیرد!

 

روز سه‌شنبه نیز از ساعت 13:30 تا 14:45 دستاوردهای بسیج سازندگی در حوزه انرژی با حضور سردار زهرایی ریاست بسیج سازندگی در این کمیسیون ارائه می‌شود، همچنین از ساعت 14:45 الی 16 مشکلات و معضلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بررسی خواهد شد.

 

بنابراین گزارش کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی کمیسیون انرژی نیز روز دوشنبه از ساعت 13 الی 15 نظارت بر اجرای قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی را در دستور کار دارند.

کد خبر 1235634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha